JOY OF SATAN TÜRKÇE ELEŞTRİ | JOY OF SATAN TÜRKİYE İFŞA

Joy of satan türkiye discord
Joy of satan Türkiye ve diğer bölgelerde genç çocukların beynini yıkayarak nazizmi zorla sokuyor. Bu yazım tamamen jos ile alakalı değil, çoğunlukla bir jos üyesinin ifşası hakkında. Göstereceğim resimlerle de anlayacaksınıki, Tanrı gibi bir üstün varlık yok. Demon yok. Metafiziksel bir varlık üzgünüm ama yok. Üstelik bunları bir jos üyesinin itiraflarıyla anlayacaksın.
Joy of satan nedir

Spiritüel satanist

Eee spiritüel satanistler gördüğünüz gibi. Yukarda bize yardım eden yüce bir varlık yok. Gerçekten şeytan varolsaydı bu kadına enazından ufakda olsa yardımcı olurdu, kaldıki jos cinsellik felan okadar abartı vaatler sunuyorki... Ama gördüğünüz gibi adanmış bir jos üyesi bırakın para bilmem ne tarzı şeyleri sınavdan bile ümidi kesmiş durumda. "E bu kadının jos üyesi olduğunu nerden bileceğiz?" şu 3 saçma pdfye tapan tayfa varya onlardan bir kadın youtube kanalı açmış ismini vermiyim. Böyle ayetler kitabını övüyor felan. Neyse yorumları okurken gördüm emy666 adında biri bu 3 kitapçıya giydiriyor ve jos üyesi olduğunu söyledi. Bunun ssi maalesef yok. Çünkü bu yorumu gördüğümde ss almak aklımın ucundan geçmedi. Bu hatamı sonradan farkettim kadın tüm josu övdüğü yorumları silmiş. :) Saatlerce aradım bir tane bulamadım, eser kalmamış. Bu yazı kısa ama özdü. Joy of satan türkçe makalelerin artması dileğiyle, tabi övme olarak değil. Gerçekleri ortaya dökerek. Ek not: Belki yanlış anlayan olur ben de iyi bir üniversite kazanamadım. Yani eğitimini küçümsemiyorum. Amacım cinsellik, para, özgüven, statü vaat eden josun gerçek yüzünü göstermek ve jos üyelerinin bir halt elde edemediğini kanıtlarla göstermekti. Diğer yazılarda görüşmek üzere.

Yorumlar

  1. Bunu oku gerizekalı. :DDDD
    1 - Dersleri umursamıyorum bile, sadece tek hedefim sözlüleri düzeltmektir. Başka bir amaç için ders çalışmıyorum.
    2 - Ders konusu ile Tanrıların "varolmadığı" ne alaka? Ben Demon'dan yardım istemedim, burada bu bahsettiğin şeyin alakası ne onu bile anlamadım.
    3 - En büyük hatan, ben kadın değilim. Ben erkekim.
    4- Joy of Satan cinselliği abartı olarak sunmuyor, en basit bir hatan Joy of Satan'ı araştırmadığının kanıtıdır.
    5 - Kitapçılara giydirme falan, hatırlamıyorum ben. Yorum falan hiç silmedim, varsa kanıtın sun önüme.

    Ek nota cevap: Joy of Satan'a daha yeni girmiştim LGS'da, o zaman adanma ayinini bile yapmamıştım. Ayrıca ben derslere çalışmıyorum, bahsettim. Fakat derslere çalışan arkadaşlarım da var (Joy of Satan'dan olan), ben ders çalışmadım, sınavlarım çok kötü geçti, şimdi Joy of Satan çürütülmüş olmuyor. Kanıtlarında çok sağlammış ya (!)
    -Emy666

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya içerlemişsin jos müridi. Aynen kanka sen derslerinin iyi olmasını istemedin ondan demonlar yardım etmedi yoksa istesen kopya felan verirlerdi. Ahah komiksin. Ben dersine takılmadım zaten. Benim eğitim hayatım da bok gibi. Takıldığım nokta demonların tanrıların sana yardım etmemesi, josa bağlı olmana rağmen eğitim gibi önemli bir konuda bile tanrıların seni iplememesi. 2 ihtimal kaldı. Ya tanrılar güçsüz yada yoklar. Ayrıca seninle ilgili bir ifşa yaptım diye bukadar ağlamana gerek yok. Diğer yazılara bakarsan her taraftan vuruyorum. ;). Triplere bak ya. Neymiş demonlardan istese tr 1.si olurmuş. Git demonlardan yardım iste, gel buraya bak de netim şukadarken şukadar oldu de. Ss at. İyi bir derece yaparsan gönderimi kaldırıp senden özür dilerim. Ama bu imkansız çünkü içten içe sen de bunun olmayacağına okadar eminsinki "yardım istemedim ondan." Triplerine giriyorsun. Yazık. Cinsiyetin önemi yok. Jos cinsellik sayesinde kendisine çok kişi çekti. Tanrılarla seks gibi konular olmasa meditasyon yapmayacak tonla insan var.

      Sil
    2. Yorumları sildiğin için kanıt sunamıyorum. Yazıyı nerenle okuyorsun?

      Sil
    3. İlla adanmaya gerek yok. Jos sadece meditasyonla bile seks, statü, para, özgüven bilmemne vaad ediyor.

      Sil
    4. İçerlediğim falan yok, gayet mutluyum ve bu yazdıklarını gülerek okudum ASKSACKASPOCKASPOKASPO.
      Okuldaki tarih dersi hariç, hiçbir ders beni içine çekmedi. Eğitim hayatımı da fazla önemsemedim, bunu daha 1. sınıftan itibaren aklıma kazıdım. Eğitimimde tek önem verdiğim şey sözlü düzeltmekti, o kadar.
      Demonlar bana yardım etmedi, evet? Ders konusunda birçok Demonlar ders konusunda yardım ediyor, bunu spirituelsatanizm.org'dan bakarak öğrenebilirsin. Fakat ben Demon'dan yardım almak istemedim. Demonlar ayrıca direkt olarak sınav sorularının cevabını bana vermez, YOL GÖSTERİR! Tanrılar sonsuz güçte varlıklar değiller, herhalde sen "Sonsuz güç" kavramına inanıyorsun. Evrende sonsuz güçte varlık yok.
      Bir yorum ile beni ifşaladın tebrikler(!) Joy of Satan şu an senin ifşalaman ile çöktü (!)
      Yardım istemedim diyorum, uzatmanın manası yok. Kimse de trip atmıyor.
      Joy of Satan, cinsellik sayesinde birçok kişi çekmedi, Demoness/Demon sevgilisi olan da var, olmayan da. Sırf onun için adananlar vardır ama sonucunu hüsranla sonuçlanır. Hatta Peacock bunu çevirip, yayınladı, açıklamasına da ekledi sırf Şeytan'a, Demon/Demoness sevgili için adananların hüsranla sonuçlanacağına.
      Yorum silmedim, silmiyorum da. Geçen eskiden tartıştığım bir Müslüman'la -(((Youtube)))dan- tartışmalara bakarken (((Youtube))) birçok yorumu silmiş. Bunu sende görmüşsündür belki, ya da görmemişsindir.
      Joy of Satan meditasyonla direkt para falan bahşetmiyor. Ruhani kareler vardır; para, aşk, mutluluk, güç vs.. yol gösteren birçok kare var. Direkt gökten gelmiyor para, aşk, mutluluk, güç vs.

      Sil

Yorum Gönder

Malum kişiler gibi sansür ve faşizm bağımlısı değiliz. Ailevi küfür olmadığı sürece hakaret de edebilirsiniz eleştiri de yapabilirsiniz. Satanizm özgürlüktür. Yorumları direk yayınlıyoruz.