AYETLER KİTABI, GERÇEKLER KİTABI, İSA KİTABI | GERÇEKTEN ŞEYTAN TARAFINDAN MI YAZILDI?

Bu ekol new age dini olmayı bile aşmış durumda, yepyeni ve aşırı saçmalıklarla dolu. Maksimum 30-40 sene bir tarihi var. Bu rakam en iyi ihtimal. İddia edilene göre bu kitaplar Bülent Kısa denilen bir herife, Şeytan tarafından dikte ettirilmiş. Bu kitapların edebi dilini övüyorlar ama şunu unutuyorlar: Eğer bir metine sırf edebi diye kutsallık atfedersek, biz yandık kardeşim. Öyle muhteşem yazarlarımız var bir bilseniz. E onlar da mı kutsal? Ve edebi bir metine iyi demek kişiden kişiye değişir. Ben bir metini beğenirim, hayran kalırım sen sıkılarak ve küfrederek okursun hatta tamamını okumazsın. Çok komik ve acınası durumdasınız. Sünnilerin papağan gibi tekrar ettiği iddiayı çalmışsınız, onlar da sizin gibi Kuranı Kerime edebi mucize diyor. Nazım Hikmet öneririm, alın size Tanrı. Edebi yönü süper.
İsa kitabı
Bu resim benim çok hoşuma gitti, o zaman çizeni Tanrı mı kabul etmeliyim? Bu resimi gördüğünde sen beğenmedin ve basit dedin, o zaman bu tarz şeyler göreceli yani kişiden kişiye değişiyorsa resim güzel mi kötü mü? Lafı çok uzatmadan 3 seks pdfsine de göz atalım. 

-Ayetler kitabı- I. Bölüm
8. Sevinç bendedir. Zevk benim. Bende yatar bütün özgürlükler. Ben 
kurtarırım zihinleri her baskıdan; insanı her tanrının köleliğinden. Ben, 
insanların hepsindeyim; ama insanlar da benimdir. Ama bilmezler bunu, 
çoğu.

Kuranda da çoğu insan bilmez, anlamaz gibi baya cümle vardır. Ben sadece bir ayet vereceğim. Edip Yükselden tut bilmem kime kadar hepsi ÇOĞU BİLMİYOR diye çevirmiş.
Duhan suresi 39. Ayet Diyanet İşleri Meali (Yeni)
Biz onları ancak hak ve hikmete uygun olarak yarattık. Ama onların çoğu bilmiyorlar.
Yoksa Kuran da edebi olarak güçlü mü? Yada Ayetler Kitabı Kurana bakılarak yazılmış, Kurandan örnek mi alınmış? Şuan attığım iddia uçuk gelebilir, diğer ayeti gördüğünüzde bana hak vereceksiniz.
9. Benim savaşım, sizin içinizdedir. Bütün insanlar benimdir demiyorum. 
Ben, bütün varlıkların içinde yaşayan Öz'üm diyorum. Size, şah 
damarınızdan daha yakın değilim. Ben zaten Siz'im.

Bu kitabı yazan kişinin aklına Kurandaki Kaf suresinin 16. ayeti yani size şah damarınızdan yakınım ayeti gelmiş ve sizin gibi yeni dinsiz kişileri etkisi altına almaya çalışmış. Efe Aydal izleyip başlangıç seviyesi ateist olanlar belki bu saçmalığa inanabilir ama tecrübe ve zaman gösterecektirki bunlar saçma. Ben de Efe Aydal dinledim ve sevdim onu. Zaman geçtikçe dinsizliğe giriş için uygun ama uzun süredir sorgulayan biri için fazla hafif ve güçsüz olduğunu gördüm.

II. Bölüm
4. Dünya'da, benim kitaplarım bazen oldu; bazen hiç olmadı; ama benim 
varlığım ve benden gelen mutluluk ve zevk, her zaman oldu. Sizi hiç 
bırakmadım. Benim kitaba ihtiyacım yok. Sizin tapınmanız da bana birşey 
sağlamayacağı gibi, bana güç de vermez. Ama bana tapmak, sizin 
zevkinizdir.

E güzel kardeşim siz değil miydiniz seks yaparak, ayin yaparak, İslama laf atarak Şeytana enerji ve güç verdiğinizi iddia eden? Şeytan kendisi diyor bir gram faydanız olmaz diye. Şimdi Kuranı eğip bükenler gibi siz de "orda o anlatılmak istemiyor yaaa." Moduna girmeyin.

17. Ve bir grup vardır ki, onlar, benim seçkinlerimdirler. Onlar beni tanır; 
benim şeriatımla yaşarlar. Onlar azdır ve seçkindirler. Ama onlar, seçkin 
olmayı seçilerek, elde etmediler. Kendi akılları ile yolumu buldular ve 

beni tanıdılar. Böylece seçkinlerden oldular.

Yada discord serverinden buldular. (:

3. Saygı göstermeli, saygı görmeyi dileyen. Seçkin olan, asla 
ayıplamamalı bir diğer seçkini! Utanmamalı da kendi zayıflığından ve 
isteğinden ve ihtirasından ve ne de şehvetinden. Herkes dile getirebilmeli 
inançdaşına kendi içini ve dinleyip, kendi derdi olarak benimsemeli 

başkasının isteğini.

Şu ayete bile uymuyorsunuz. Bazı serverler bazı serverleri kötülüyor, gerçek satanist biziz diyorlar üstelik bu serverlerin inancı aynı, 3 pdf. Rakunmudur nedir bir tane adamın takipçileri bilmemneyle karşı karşıya felanda filanda.

55. Seçkinlerim açık olmalı birbirlerine ve eşlerine; ama bir seçkinimin eşi 
benim yolumda değilse, O, aldatabilir eşini; yalan söyleyerek ve belli 
etmeyerek. Ama kısıtlamamalı kendisini; eşi dışardakilerden diye. 

Açmamalı içini; bunu hazmedemeyen dışardaki insana.

Haydaaaa... Bune olum? Bu nasıl bir saçmalık? Seçkin biri evlense ateistle. (Bu zor, -18 yaş altı tayfa %95i geri kalanları evlenebilir.) Onu aldatabilir mi yani? Niye neden? Olum bu yüce şeytan olamaz, imkanı yok. Koskoca kutsal kitapta geçen şu cümleye bakar mısın? 56. Ayette istemezseniz yapmayın diyor ama hemen sonra "kardeş azgınlık başa bela, al bu karıyı çok fena." Moduna giriyor. Ya kutsal bir kitapta aldatmadan niye bahsediyorsun? Tanrının zerre şeyinde olur mu bizim napıp ettiğimiz. Evren koskocaman biryer. Biz nokta bile değiliz ondan okaaaadar çok küçüğüzki...
Ayetler kitabı, gerçekler kitabı, isa kitabı

57. Ama çocuk yapmak isterseniz ve sizce önemliyse, onun babasının kim 
olduğunu bilmek, o zaman hamile kalana kadar gerekir kısıtlanmak ve 

kısıtlamak.

Tanrı benden bile bilgisiz. Eğer bir kadın atıyorum emre adlı erkekle cinsel ilişki yaşar ve ahmet adlı erkekle evlenirse çocuk ahmetin çocuğu olmuyor. Evet olmuyor. Bu konu bilimseldir ispatlanmıştır. Elbette bu olayı önemsemek veya önemsememek size kalmıştır ama bu bilgi doğrudur! Bunların discord serverlerindeyken bu muhabbeti açtım. Çoğundan ban yedim. Yobaz oldum kadın düşmanı oldum. Ben sadece bilimin ispatlamış olduğu bir haltı söylüyorum, 2 seçenek var istediğinizi yapın diyorum ama bunlar YOOO SEN YALANCISIN O ÇOCUK YİNE ONLARIN CİNSEL İLİŞKİ HERKES YAŞAMALI modlarına girdi. Yani seks tanrısı sana sesleniyorum: çocuğun babası belli değil zaten, sen neyin önleminden bahsediyorsun? 

66. Kendinizi bir şeyden kısıtlayacaksanız, bunu siz istemediğiniz için 
yapın! Sahte Tanrı'nın dinsel ve ahlaksal kuralları yasaklıyor diye değil ve 
çocukluktan beri ve yüzyıllardan beri, böyle şartlandığınız için değil. Ne 

isterseniz, yapın! Sizin kuralınız, kuralın olmamasıdır.

E hani tecavüz yasaktı? Pedofili yasaktı? Bakınız:

60. Ben, zevki yasaklamam ve insanın cinsel tercihini de. Zorla olanlar 
müstesna. Bunu hiç tasvip etmem. İsteyen, kendini istediği gibi yaşar. İster 
karşı cinsi beğenin, ister kendi cinsinizi. Bu, sizin meseleniz. Ben ancak 
zevkinizi kutsar; istediğiniz gibi olmanızı tasvip ederim. Ama Sahte Tanrı...

58. Cinsel arzunun sınırı ve kuralı yoktur. Herkes istediğini isteyebilir; - 
en yakın akrabadan veya en uzak yabancıdan - ama asla zorla olamaz bu; 
ne de kandırarak, ve çok küçük yaşlardakini, ne olduğunu 

anlamamasından istifade ederek.

Şimdi kural  var mı yok mu? Çelişkiye düşmüşsün tıpkı diğer "kutsal" kitaplardaki gibi.

44. İster devrin yasalarına göre evlenmiş olun; ister benim nikahımla 
evlenin; isterseniz devamlı birliktelik içinde olun. İster karşı cinsle birlikte 
olun ve isterseniz kendi cinsinizle. İnsanın, tek eşli olmadığını bilin. 
Riyakar bağlılıklar için ve şartlanmışlıktan dolayı ve sahte sevgiden dolayı
ki, onun sahte olduğunu kendinizden bile saklarsınız; ve alışmışlıktan 
dolayı ve kıskançlıktan dolayı gerçek sevginizi öldürmeyin. Bu, benim 

günahlarımdandır.

Olum sanane, bize düşer bu seçimi yapmak. Niye çokeşliliği papağan gibi tekrarlıyorsun? Aklımız var, insanız buna biz karar veririz. Kitabın 1 yerinde ister tekeşli isterçokeşli olun diyor sonra diğer ayetlerde defalarca "moruq ben sizi özgür bıraktım ama, unutmayın la sakın tekeşlilik kaka pis. Çokeşli ol ya, tabi kesinlikle dayatmıyorum benim fikrim. Ha tek eşli mi oldun o evlilik biter krdşm." Muhabbeti yapılıyor. Bir insan tekeşliliği yada çokeşliliği seçer, asla seçimi yüzünden kötülenmez. Ama insan seçer! Uyduruk allah seçmez. Hele koskoca isyankar, özgür yüce şeytan size dayatma yapmaz.

80. Dışardakilere gelince. Onlar sizindir. Eşit değillerdir benim gözümde. 
Onlara istediğinizi yapabilirsiniz. Bir dışardaki ile evlenen veya birlikte 
olan insanım, onu istediği gibi aldatabilir; hatta bunu yapmak zorundadır 

bana hizmet olarak.

Yani ben daha ne yazayım ayet açıkça ortada. Bu saçma ayetin kurandan, incilden, tevrattan ne farkı var? Bu kitaba nasıl tapıyorsunuz?

81. ...Ama ne zorlayın 
dışardakini ve ne de menfaat vaadleri ile satın alın. O şekilde gelecek olan 
gelmesin; daha hayırlıdır bu sizin için.


Hayır anlamı

13. Bana tapın ve biat edin bana ve ikrar edin bana bağlılığınızı. 
Törenlerle gelin benim dinime. Benim dinim, kör bir imanla tapınmak 
değildir ve ben de kölelerin tanrısı değilim. Bu yüzden kendi insanlarıma 
"Kullarım" demem ben ve bu yüzden takipçilerime "Seçkinlerim" derim 
veya "Müridlerim."


Mürit anlamı

Mürit
3. İleri bir hizmetiniz de, seçkinimin ailesi dışarıda olanlardansa, 
seçkinimin, ailesinden birini veya birkaçını veya hepsini benim yoluma 
getirmesidir.

Ben aileme dinsiz olduğumu söylediğimde neler neler yaşadım. Hayatta kalmam bile mucize. Türkiye gibi muhafazakar ve geleneklerine bağlı bir yerde yaşıyoruz. Ya seks pdfsi yazan akılsız şeytan kardeş, bunları bilmene rağmen müritlerini neden böyle böyle bir yola sokuyorsun? Git intihar et de daha iyi. Ailesine satanizmi anlatacak, 3 pdfyi okutacak öyle mi? Haha.
6. Tatlılıkla yaklaşın eşlerinize ve ikna edin onu; uyararak şüphelerini 
kötülük tanrısına. Cezbedin onu cinsel özgürlükle ve teşvik edin. Ama 
saygınızı da eksik etmeyin ondan. Her gayretinize rağmen eşiniz 
dönmezse yoluma, onu terkedin ve birlikte olun yolumda olanla; ama 

bunu da yapamaz veya yapmak istemezseniz, siz de reddedin beni ona karşı ve aldatın onu her açıdan. Bu da, bana hizmetinizdir ve sevabınızdır 
sizin açınızdan.


46. Ben sizin içinizdeyim. Bilirim her duygunuzu ve her düşüncenizi ve 
samimiyetinizi ve isteklerinizi. Ben bunları bilemeyecek bir tanrıysam, 
bana saygı göstermeniz de gerekmez. Ama ben sizin içinizi biliyorsam, ne 
gerek var, dille söylenen süslü övgülere. Bu dalkavukluk bana değil, 
çevrenizi aldatmayadır ancak. Ben kötü tanrı gibi saatlerce övülmeyi de 
istemem. Bana dilinizle kötü bir şey de deseniz, içinizden değilse ben 
anlarım bunu. O zaman ne gerek var, aşırı saygı ve övgüye. Siz zaten 
benim parçamsanız, neden aşırı övesiniz beni. Bir insan, övgü veya 
dalkavukluk bekler mi hiç elinden veya böbreğinden. Ya da aşırı saygılı
mı konuşur kendi ayağıyla. Bunlar ancak sahte bir tanrı için gerekir; değil 
bana.

Burda anlatılan Tanrı, panteizmi çağrıştırıyor. Bırak çağrıştırmayı direk panteizm. Panteistler bir dine inanmaz ama tanrıyı kabul ederler. Tanrıyı deistlerinki gibi evrenden ayrı biryerde olarak değilde, evrenin ta kendisi görürler. Yani bunu okuyan sen Tanrısın. Kuşlar, gökyüzü, karadelik tüm herşey Tanrı. Sorun panteizmde değil, bu 3 pdfcilerde. Discord serverlerinde gram bundan bahsedilmiyor. Ayrıca kitabın anlattığı gibi şeytan evrense... Şu ayet:

21. Ben, kahinimle arama başka bir melek ve demon sokmadan, 
anlaşabilmeye ve meramını doğrudan anlatmaya da gücü yetenim. Oysa 
biriniz, gerçekten, fiziksel olarak karşılaşsa benimle veya geçse benim 
alemime, benim yanıma, dayanmaz bedeninizin dünya yapısı buna ve 
benim tanrısal ışımama. Ben, sizin için kötülük istemesem bile toz olup, 
dağılır bedeniniz anında, şayet korumazsam. Ama korusam bile çok fazla 
tutamam, alışık olmaya hazırlanmamış insan bedenini huzurumda. Ayrıca 
çılgın bir aptal ve otistik olursunuz aklınızla. Buna rağmen, maskelemeye 
gücümü ve zarar vermeden kahinime ve törenlerinizde de sizlere ey 
seçkinlerim, gücü yetenim iletişime sizlerle; doğrudan kendi aklımla ve 
aracısız.

Mahvediyor her şeyi. Bu 2 ayet birbirini yok ediyor. Biz zaten şeytanı görmüyor muyuz? Çünkü 46. Ayette ben evrenim, sizim diyor. Ama 21. Ayette beni görürseniz otistik olursunuz diyor? Hadi şimdi İslamcıların Kuran ayetlerini büktüğü gibi sizde bu ayetinizi bükün, nasıl olsa inancak akılsız ergen çoook.

-Gerçekler kitabı ve isa kitabı-

Bu kısımda ayet paylaşımı yapmayacağım. Eskiden bu aklını kullanmayanlara inisiye olduğumu söylemiştim ve ayetler kitabını bilmeme rağmen bu yazıyı yazmak için baştan okudum. 1 yorumunuz varsa bırakırsanız ücretsiz şekilde bana destek olmuş olursunuz. :) Neyse bu 2 kitapta ise ayet-yorum paylaşımı yapamayacağım. Çünkü ayetlerin kanıtı yok, masal gibi. Kısaca bu 2 kitap fantastik bir roman gibi. İncil o palavra, uyduruk hikayelerine körce ve yobazca inanmamızı istiyorsa aynı şey bu 2 kitap için de geçerli. Anlatıyor, böyle diyor, şöyle oldu diyor ama demekten öteye geçemiyor. Çooook uçuk, hayal dünyası 2 kitap.

Yazımızın sonuna geldik, diğer yazımda bu 3 pdfcileri salıp josa tokat atacağım. Kısa ama öz bir tokat. Aranızda joy of satan üyesi varsa bence diğer yazımı okumasın, inancınız kırılır demedi demeyin.

Yorumlar

  1. dostum ben ; dünyada mevcut tüm satanist oluşumların ve bu üç adet salak kitabın ardında kötü yaratıcının olduğuna inanıyorum.....bu üç kitapta bir tane gerizekalıya yazdırılmış kitaplar ve arkasında şeytanı kötü göstermek isteyen yaratıcının olduğuna inanıyorum.....tıpkı dünya genelinde müptezel tayfasının satanist takılması gibi.........

    YanıtlaSil
  2. Bu kitapların Bülent Kısa ile bir alakası yok. Onun yazdığını nereden çıkardınız?

    YanıtlaSil
  3. İsa ve Gerçekler kitabı içinde ayrı bir yazı yazar mısın? Çelişkiler vs falan. Çünkü bu yazdığın kısa olmuş. Daha detaylı olursa çok sevinirim. Teşekkürler şimdiden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim. İsa ve Gerçekler kitabı masal kitaplarından farksız olduğu için eleştiri anlamında sadece saçma denilebilir. Anlattıkları şeyler absürt ve kanıtı yok. Detaylı bir şekilde şöyle incelenebilir belki: Mitolojiyi detaylıca incelemek, ilk dinleri detaylıca incelemek ve ardından Gerçekler kitabıyla karşılaştırma yapmak keza İsa kitabı için de aynısını yapmak ama ben bunu pek gerekli görmüyorum. Hristiyanlığın kutsal kitabı İncil mesela genelde İsa ve onun yaşadığı olaylar anlatılır. Yok elini adamın kafasına götürmüş adam körlükten kurtulmuş vesaire. Bu tarz aşırı derecede ayet var ve haliyle bu ayetlere sadece saçma deyip geçebiliriz. Detayına inemeyiz. Gerçekler ve İsa kitabında olan tam olarak bu aslında. Pdf olarak o iki kitabı indirip okumayı yeterli görüyorum ama Ayetler kitabı çok farklı. Kurallar, emirler, Şeytan ve onun kişiliği vesaire. Benim gördüğüm çok fazla çelişkiyi görmeyen/göremeyen insanlara şahit oldum. Ayetler kitabını ondan dolayı detaylı olarak eleştirme gereği duydum. Eğer Ayetler kitabında da bir sürü olay anlatılsaydı onu da detaylı olarak inceleyemezdim.

      Sil

Yorum Gönder

Malum kişiler gibi sansür ve faşizm bağımlısı değiliz. Ailevi küfür olmadığı sürece hakaret de edebilirsiniz eleştiri de yapabilirsiniz. Satanizm özgürlüktür. Yorumları direk yayınlıyoruz.