NAZİ SATANİSTLER ÇOK KOMİK DURUMDASINIZ

Ya gerçekten şu sözde Satanist oluşumlar ve destekçilerini gördükçe boşa yazdığımı düşünüyorum. Çok komikler ve İslamdan bile daha üstün iddialarda bulunuyorlar buna rağmen bizim insanımız koşa koşa sorgulamadan bunu kabul ediyor. Müslümanlar nasıl kuranı ve hadisleri sorgulamıyorsa bu jos tayfası da nazizmi ve adolf hitleri sorgulamıyor. He kanka aynen Adolf Hitler aslında iyi biriydi. Ya bu nasıl bir manyaklık psikopatlık buna inanan var... Millete kurşun değil gül atıyordu, akıl sağlığı çoooook yerindeydi, uyuşturucu ve ilaç kullanımı hiç yoktu. Demi kanka? Toz pembe hayaller. Adolf mezarından kalkabilse önce sizi yok ederdi çünkü adamı olmadığı kişi gösteriyorsunuz. Neyse biz gelelim yine kanıtlarla ifşaya. Bir yorumda pikak kardeşimiz demiş: "Ucuz numaralara, seo taktiklerine (Websiteye daha çok ziyaretçi çekmek ve siteyi üst sıralamara çıkaracak taktik kısaca.) İhtiyacımız yok demiş. Üstüne utanmadan insanlar akın akın gerçeğe geliyor demiş. Doğru demiş ama Bunun nedeni sizin palavra demonlarınız ve uyduruk dininiz değil ve size değil dinsizliğe geliyorlar. Sizin new age dini olduğunuzu en bilgisiz ateist bile anlayabiliyor ve sizi küçümsüyor. Bahsettiğim yorum:
Yaptıkları ucuz numalardan sadece ikisi:

Fotoğraflara inanmıyorsanız googleye spiritüel Satanizm yazarak kendiniz görebilirsiniz. Nasyonalsatanizm diye İnstagram sayfası açıp kendilerine backlink felan da hazırlamışlar daha oralara hiç girmedim. Aga ancient foruma (josun en baba forumu) konu açmışlar. Bunları babalarının hayrına değil siteye ziyaretçi için yapmışlar. Bana kalırsa bunlar kötü şeyler değil ben de yapıyorum. Asıl sorun bu pikakın "yeaaa ucuz numaraları napim benim demonlarım yeter moruq insanlar akın akın geliyor." Demesi. Hem bunu diyip hem kendi tabiriyle ucuz numaralar yapması çok komik. Pikak (peacock) kim derseniz josçu bir tayfadan, website açmış bir insan. Çelişkisini gösterdim bu yazıda. Ben size daha ne göstereyim be arkadaş. :) Bunlar sadece buzdağının görünen yüzü. Bunların içine sızsak, reel hayatlarını görsek felan keşke. Bunu görmelerine rağmen josa tapacak çok insan var ama. Ne diyeyim yani yobazlık ve çomarlık sadece dinlere ait değildir, bir dinsiz de yobaz ve çomar olabilir. Tıpkı jos ve yandaşları gibi.

Yorumlar

  1. Esenlikler,
    Ben o bahsettiniz "Nazi Satanist" lerdenim.
    Eğer sizde isterseniz seviyeli bir tartışma yapabiliriz. Kim sorguluyormuş kim sorgulamıyormuş görelim :)

    YanıtlaSil
  2. İnstagram adresim: @incipitsatan666

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun yerine bana bir büyü yap veya demon gönder böylelikle şizofren mi yoksa doğrularısöyleyen biri mi olduğunu anlayalım. ;)

      Sil
  3. Bu josçular diyor ki "biz inanmayız, biliriz." , "Bizim iddialarımız bilimsel olarak kanıtlanabilir" vesaire vesaire. Halbuki işine gelen bilimsel verileri kullanıp işine gelmeyenleri "yahudi bilimi yea" deyip red ederek bir şey ispatlamış olmuyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tamamen haklısın. Wikipedia bazı liderleri Yahudi olarak gösteriyor ve Jos kaynak olarak bunu kullanıyor. İşlerine gelmeyen bir bilgiyi verirse Wikipedia "Yahudiler yönetiyor yalan bilgi." falan diye boş konuşuyorlar. Yahudilerin sayesinde site açıp tüm Yahudileri yok etmek istediğini belirtiyorsun ama sansür yemiyorsun teşekkür edeceklerine düşmanlık yapıyorlar.

      Sil
  4. laveyan satanizmi bile 225 dolar istiyor kayıt için. Tamamen insanları sömürmek için yapılmış bir olay. Ayrıca tombul anton daha karısından evinin tapusunu alamadığı için şeytani kilise yıkılmıştır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 0 dolar istiyorum. İstenilen rakam saçma ve fazla. Nasıl din sömüren kişilere kızıyorsak seküler kesimi sömürenlere de kızmalıyız.

      Sil

Yorum Gönder

Malum kişiler gibi sansür ve faşizm bağımlısı değiliz. Ailevi küfür olmadığı sürece hakaret de edebilirsiniz eleştiri de yapabilirsiniz. Satanizm özgürlüktür. Yorumları direk yayınlıyoruz.