SPİRİTÜEL SATANİZM SAÇMALIĞI

Spiritüel Satanizm korona virüsünden daha hızlı yayıldı ülkemizde. Yayılmasındaki en büyük pay sahibi Yusuf Eryan. (Soramazsın adlı programa çıktı, Youtube’dan izleyebilirsiniz ben maalesef link veremiyorum telif hakkı gibi sorunlar yüzünden.) Diğer pay kitapçı ekolün. Kitapçı ekolden kastım şu 3 pdfye tapanlar var ya. Ha işte onlar. Ayetler kitabı, Gerçekler kitabı, İsa kitabına inanıyorlar. Öncelikle kitapçı ekole gelmeden önce Yusuf Eryanı sevdiğimi belirtmem lazım. Kendisi laveyan veya dinsiz düşmanı değil. Hatta “Satanizmin çok ekolü olması iyidir.” Diyen biri. Ama o 3 pdfci tayfa var ya ah o tayfa, Yusuf Eryan da öyle o 3 kitaba inanıyor ama onlar gibi değil. Bu kitapçılara eskiden inisiye olmuştum. Gelin size bahsedeyim. Ateizm, deizm, 19 mucizesi + reformist İslam düşünceleri arasında git gel yaşarken bir siteyle karşılaştım. Bu site Wordpress domainliydi. (Ücretsiz domain) Seninki de blogspot ulan hıyar diyebilirsiniz. Valla ben Tanrılarla konuştuğumu söylemedim. Tanrılarla konuşan biri, kendi Tanrılarını anlatmak için bir domain bile alamıyorsa hatta Tanrıları ona yardım bile etmiyorsa yazık ona. Adamlar sözde demonlarla konuşuyorlar, büyü yapıyorlar, maji ve demonolojide ustalar ama gel gör domain (alan adı yani .com) alacak paraya sahip değiller. Ya bunlar palavra basıyor Tanrılarla konuştukları uydurma, yada Tanrıları fakir. (: Neyse bu siteyi okuduğumda iddialarını görünce önce etkilendim. Tanrıyla konuşmak, büyü yapmak vesayre. Discord sunucuları olduğunu gördüm. Hemen girdim ve başladım konuşmaya. Öncelikle söylemeliyim ki o zamanlar anlamasam bile şuan anladığım şey bu kişiler: -15 yaş, hayata yeni gözlerini açmış, kıçı kırık İngilizceleriyle Joy Of Satan gibi topluluklardan meditasyon çalan(Bu Josa da tokadı atacağım bu yazıda), Tumblr platformunda sigara ve alkol paylaşımı yapan insanlar. Bu paylaşımı yapmasalar bile kafaları o zihniyette. Bir insanın yaşına bakarak onu küçümsemem normalde ama bir tane yetişkin yok serverde. Özellikle ergenler çok yoğun. 18-19-20 yaş arası kişiler nadirde olsa var ama beyinsizler. Ya kardeşim bir insan hiç bir bok bilmez mi? Atıyorum erkek-kadın doğasıyla ilgilenen red pill (bana göre saçmalık) soruyorum adamlar “one diyor, bilmiyorum diyor.” Edip yükselin 19 mucizesini soruyorum “haberim yok.” Diyor. Sen nasıl araştırdın ve sorguladın kardeşim? Koskoca Tanrılarla konuşan adam bu kadar cahil olur mu? Soru sormaya hevesim kalmadı ki. Bu arada bu olay sanırım 2017-2018 gerçekleşti. Eğer ss felan istiyorsanız maalesef yok. Peki bana neden güvenebilirsiniz? Çünkü bunlara inisiye oldum, kan akıttım. Beni seçkin yaptılar. Aralarında takıldım bir süre. Yani ben anne karnından çıktığım gibi Spiritüel Satanizme düşman bir laveyan olmadım. Bizzat bunların içinde bulundum. Biraz içimi döküyorum, biraz bu tuzağa düşmemeniz için elimden geleni yapıyorum. Bunların serverinde bir arpa boyu yol alamadım. Verdikleri meditasyon çalıntı, bu da yetmez gibi işe yaramıyor. Josun meditasyonları en azından karıncalanma yarattı bende. Onun ise placebo olduğunu şöyle anladım: Bir gün evdeyken meditasyon yapmadan sadece gözümü kapatarak vücudumda karıncalanma yaratmaya çalıştım. Çatır çutur karıncalandım kardeşim. Yani o olay meditasyondan değil kendimi kandırmamdanmış. Kısacası ikisi de boş. Meditasyon yaparak rapçi olacakmışız, statü, para elde edecekmişiz. Neymiş işte çok ünlü olabilirmişiz Şeytan isterse. Vay anasını satayım hayata bak. Derslerde demonlar bize kopya verirmiş 

hatta ders çalışmamıza yardımcı olurmuş. Oh mis beleşe özel ders. Şeytan demişken joy of satanın ŞEYTANIN RESMİNİ YAYINLADIKLARINI BİLİYOR MUYDUNUZ? Biliyorsanız bir daha bakın ve gülün.
Jos türkçe, spiritüel satanizm, satanizm türkiye

Spiritüel satanizm, jos türkçe, satanizm türkiye
Bu bildiğin melek kardeşim. Koskoca yıllardır merak ettiğimiz yüce Şeytan bu mu yani? Neyse az önce kitapçı ekolün saçmalığından sanırım yeterince bahsettim. Artık vakit josa geldi. Sadece resimle kalmamak lazım. Sizi gidi nasyonal sosyalist satanistler. Bakın bir satanist herhangi bir ideolojiyi benimseyebilir. İsterse ırkçı bir Türkçü, isterse komunist, isterse anarşist bu böyle uzar gider. Ama koskoca Satanizmde, sorgulama ve araştırma merkezli olan Satanizmde zorla sadece bir ideoloji DAYATAMAZSIN. Saçmalık bu. İbrahimi dinlerden gram farkınız kalıyor. Sorgulamadan nasyonal sosyalizmi ve milliyetçiliği kabul edecekmişiz. Bak bak şuna bak. Bir Satanist nasyonal sosyalizmi kabul edebilir ama bunu “Şeytan emretti, sorgulamadan kabul etmeliyiz.” Gibi düşüncelere bulaşmadan kabul etmeli. Sözde Atatürkçü ve sözde Satanist üyelerinin cevap veremediği bir soru daha var: Atatürk’e atılan Yahudi iftirasından sonra nasıl hala josa güvenebiliyorsunuz?
Atatürkün bilinmeyen fotoğrafları, atatürkün az bilinen fotoğrafları
 Buna verdikleri cevap: “Ya bunlar insan sonuçta yanlışları olabilir.” Kardeşim karar ver bunlar insan mı yoksa TANRILARLA İLETİŞİM KURAN HATTA ONLARI GÖREN HATTA VE HATTA KENDİLERİNE RÜTBELER VEREN KİŞİLER Mİ? Ya adam senin izinden gidiyorum dediğin Atatürk’e Yahudi demiş Yahudi. Atatürk sizi görse yüzünüze tükürürdü. İslamcı tayfadan nasıl kaçtıysa aynı şekilde sizden de kaçardı. Joy of satana göre Atatürk UZAYLI, DÜŞMAN IRKTI.
Atatürk ve çocuklar, Atatürkün az bilinen fotoğrafları
Vay anam vay babam. Güç meditasyonlarıyla zengin olacağınızı, aşka erişebileceğinizi, cinsellik bulacağınızı iddia eden, sözde Atatürkçü jos tayfasına Atatürk’ün şu sözünü bırakıyorum:
Ama bu jos üyeleri meditasyonla hayatımızın değişeceğini, cenneti burda yaşayacağımızı söylüyor. Armut piş ağzıma düş maalesef geçerli değil, hele ekonomisi bizim gibi olan bir ülkede. 50 gün meditasyon yap özgüvenin gelişsin, 100 gün yap sonra para büyüsü yap, 200 günde artık bir Audi yada Bmw verirler herhalde. Önümüzde güneşi hayal ederek ülkemizi veya kendimizi daha iyi konuma getiremeyiz. Bu yaptığımız olsa olsa boş iş ve vakit kaybı olur. Meydan sizin isterseniz deneyin ben denedim. Ufacık faydasını görmedim. Rtryle (ters tevrat ayinleriyle) dünyayı kurtarıyorlarmış evden. Dünyayı yada ülkeni yada kendini mükemmel yapmak istiyorsan Atatürk’ün de dediği gibi çalışkan olmak zorundasın. Saçma sapan kısa yollar aramamalısın. Hele “auram tüm negatif enerjileri temizliyor şimdi birazdan Şeytanla enerji paylaşıyorum al kardeş geldi mi?” diyerek hayatında gram değişiklik yapmayacak saçma peri masallarına inanmak yerine dersine çalış, çalışkan ol. Eğer yetişkinsen işine daha çok önem ver ve ustalaş. Emek ver, emeksiz yemek olmaz. Bu iki ekol kısaca böyle. Daha detaylı bir yazı hem beni hem sizi yorar. Spiritüel Satanizm bundan ibaret. Koca bir yalan topluluğu. Ne joy of satan ne kitapçı ekol, ikisi de doğruyu ve gerçeği söylemiyor. Kendilerince new age dini yaratmışlar ve kumda kendilerince oynuyorlar, imkanları yettiğince kumdan kale yapmaya adam bulmaya çalışıyorlar. Özellikle dinden yeni çıkmış, çıkacak olan kitleyi adeta bir avcının geyiği beklemesi gibi sabırla bekliyorlar. Ama akıllı olacağız ve sorgulayacağız. İslam dininden çıkarken nasıl zorlandıysak ve kabullenemediysek aynısını bu new age dinlerinde de yaşayabiliriz, ama er geç yalan olduklarını anlayacağız. Kendinize çok iyi bakın. Araştırmalı ve sorgulamalı günler diliyorum. Son olarak spiritüel Satanizm hakkındaki düşüncelerinizi yorum kısmına yazarsanız çok sevinirim. Hem okurum hem siteye destek olmuş olursunuz.

Yorumlar

  1. İletişim adreslerin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagram üzerinden ulaşabilirsin: Laveyansatanizm666turkiye. İnstagram kullanmıyorsan Twitter adresim: LSatanizm666.

      Sil
  2. açıkçası saçmaladığınızı düşünüyorum bir spiritüel satanist olarak. şeytanın izinden giden herkes çabalamadan bir yere varılamayacağını bilir. ayrıca şeytanın tasviri evet bu şekilde. belli meditasyonlarla (tabi şeytanı direkt görebilmek için uzun zaman gerekli) siz de görebilirsiniz. tanrılar asla siz çabalamadığınız sürece size yardım etmezler doğru olan budur zaten. yine belirli güç meditasyonlarıyla tanrılarla iletişim kurabilecek psişik açıklığa ulaşabilirsiniz. belki anlamsız bunları demem ama kişisel tecrübelerimin sonuçlarının tüm dünyadaki satanistlerin tecrübelerinin sonuçlarına uyması benim için bir kanıt. antik, gerçek paganizmin (yani şuanki spiritüel satanizmin) tarihini yeterince araştırarak, tanrılarımızın insanlara ne gibi faydalar sağladığını görebilirsiniz. sadece söylemek istedim iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Şeref ve Güç Ebediyen Şeytan ve Onun Pagan Tanrılarına Atfolsun!"

      Sil
  3. ayrıca spiritüel satanizm asla size zorla bir şeyleri empoze etmez nasyonel sosyalizm gibi. bu benimsenmesi gereken bir ideolojidir sadece o kadar. tıpkı humanizm gibi mesela. bu ideolojiyi benimsemeyen toplumlar da zaman içinde eksikler yaşarlar az veya çok. dediğim gibi empoze esilmeye çalışılmaz asla yine de doğru olan söylenir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Şeref ve Güç Ebediyen Şeytan ve Onun Pagan Tanrılarına Atfolsun!"

      Sil
  4. Satanizme yeni başlayan birisi olarak kafam cidden çok karışık. Sprituel satanizm aklıma diğerlerinden daha çok yatmıştı oysa ki. Ayrıca evet bende kitaplara inanmıyorum. Hepsi palavra gibi geliyor açıkçası. (tabiki inanlara saygım var, bu asla bi hakaret olarak nitelendirilmemeli. Bu tamamen benim görüşüm) sonuç olarak kafam acayip karışık. Bu arada dediğim gibi hala yeterli bilgiye sahip değilim, sorguluyorum yeni bir şey öğrendikce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satanizm kesinlikle kafa karıştırıyor ilk aşamada ve bu normaldir. Anlatılan Satanizm ile gerçekte olan Satanizm arasında dağlar kadar fark var. Kafanızdan vurulmuşa dönüyorsunuz haliyle. Çok farklı Satanistler var. Kimisi metafiziğe inanmıyor kimisi inanıyor. Bazıları tüm Satanist görüşleri kabul edip benimsiyor. Kitaplar saçmalığından kurtulmak kolay fakat diğerleri manipüle konusunda o ahmak kitapçılara göre daha iyi olduğu için çoğu insan zorlanıyor. Kimseyi körü körüne takip etmezseniz ve sorgulama yolunda devam ederseniz mutlaka kafanızda bulunan çoğu soru işareti zamanla kalkacaktır.

      Sil
    2. Gerçek Satanizm'i nereden ve nasıl öğreneceğiz? Ben öğrenmek istiyorum çünküde.

      Sil
    3. Spiritüel Satanizm, Teistik Satanizm, Ateistik Satanizm gibi düşünceleri araştırmakla başlayabilirsin. Kendine Satanistim diyen her insanla konuş, sorgula, tartış. Aklına en fazla yatan gerçek Satanizm olacaktır. Özellikle İngilizce biliyorsan çok ama çok farklı Satanist düşüncelerle karşılaşabilirsin. Benim sitem üzerinde bulunan yazıları okuduktan sonra benim tamamen zıttım olan siteleri okuyabilirsin. Youtube ve Google sana çok yardımcı olacaktır.

      Sil
  5. Esenlikler,
    Evet rasyonel&tarafsız ve objektif düşünme elbet faydalı lakin Ying/Yang misali subjektivizm beynin nasıl sağ lobuna hitap ediyorsa objektivizmde sol lobuna hitap ediyor ve ikisi olmazsa olmaz!Saygılı olma şartı ile herkesin kendi olma lüksünü savunmasından yanayız.Son olarak bilinçdışı;yani ezoterik ve spritüel disiplin her daim bilinçli belleğe içgüsel bağlamda ezici olarak galip gelmiştir....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Malum kişiler gibi sansür ve faşizm bağımlısı değiliz. Ailevi küfür olmadığı sürece hakaret de edebilirsiniz eleştiri de yapabilirsiniz. Satanizm özgürlüktür. Yorumları direk yayınlıyoruz.