LAVEYAN SATANİZM NEDİR?

Laveyan satanizm, Şeytana metafiziksel olarak inanmaz. Şeytanı kabul eder ama varlığını değil, onun başkaldırmasını ve isyanını kısaca yaptıklarını kabul eder. Kutsal kitaplarda geçen Şeytan tanımını Laveyan Satanistler beğenir. Şeytan bencildir, sorgular, hatta Kurandan bir örnek verelim: "Bu insanın önünde secdeye gitmem ben ondan üstünüm." Diyerek kibirlenmiştir. Biz laveyan satanistler bunun gerçek olmadığını biliriz ama Şeytanın bu davranışına hayran kalırız. Bakara suresi 34. Ayet, veya 2:34 "Hani meleklere, “Âdem için saygı ile eğilin” demiştik de İblis hariç bütün melekler hemen saygı ile eğilmişler, İblis (bundan) kaçınmış, büyüklük taslamış ve kâfirlerden olmuştu."
Laveyan Satanizm, Spiritüel Satanizm, Satanizm Türkiye
"Madem Tanrı inancınız yok, kitabınızda yoktur" diye düşünebilirsiniz ama inandığımız kitap vardır. Bu kitabı yaşamımıza elimizden geldiğince entegre ederiz. Kitabımızın adı: Satanic Bible (Türkçeye çevrildiğinde Şeytanın incili, Şeytan incili veya Şeytanın kitabı olarak çevirilir.) Bu kitap Türkçeye çevirildi, internetten yada drden alıp okumanızı şiddetle öneririm. Birazdan göstereceğim fotoğraflar kendi çekimimdir.
Şeytanın incili, satanist incil

Şeytanın incili, Satanist incil
Bu kitabın yazarı Anton Szandor Laveydir, aynı zamanda Laveyan Satanizmin kurucusudur. 
Anton lavey, anton lavey ekşi, anton szandor lavey türkçe

Bu kitabı yazma ve Laveyan Satanizmini oluşturma nedeni ise insanın doğası gereği Tanrıya ihtiyaç duymasıdır. Yani zor bir anımızda olsun, yada hiçliği kabul ettiğimizdeki psikolojik çöküş olsun, bunların önüne geçmek için oluşturulan bir oluşumdur. Ritüeller ve ibadetleri Laveyan Satanistler yapar ama bunu işe yaradığı için değil, yalnız hissetmemek için yaparlar. 
Anton lavey sözleri, şeytanın kitabı sözleri
İnandığımız kitapta: "Size bir tokat atana siz daha ağır tokat atın." Gibi öğütler, kurallar verilir. İnsana güçlü ve bencil olması öğütlenir. Bunun yanında tecavüz yasaktır. Çocuklara ve hayvanlara zarar vermek de yasaktır. Kısaca Laveyan Satanizm budur. Anton Laveye ve tüm Laveyan Satanistlere, dinsizlere selam olsun.

Yorumlar

  1. HEleştirilecek ve yanıt veremeyiceğin o kadar çok şey var ki bir o kadar da kitabınız o kadar hayata küsmüş imajı var.Bilmiyorum şizofreni misiniz?Kendinize tanrı imaji yaratıp ona inanıyorsunuz,hemde kendi ahlak yasanızı çıkarıyorsunuz, 1 tokata 10 tokat at gerçek hayatta işler öyle yürümüyor canımın içi,senin anlayışına göre senin yok olman gerekiyor çünkü sistemin zayıf halkası oluyorsun hmm şimdi sen git devlete dolar 6 liraysa at bakalım 60 tokat "Zayıflar için yaşasın ölüm!."Yaşasın ahlaksızlık diyor kitap fakat toplumsal etik kuralları vardır,eğer sen bunları çiğnersen kaos olur,devlet olmaz,bürokrasi olmaz,bu seni tüm muasır medeniyetlerden geri bırakır,gelişim olmaz sonra taş devrinemi dönersin bilemem.Diyorsun ki ağağa ergenler için yazı yazmışlar,bende bu kitaba diyorum ağağa hayata dair travmalar geçirmişler için kitap diyorum,seni özellikle bu sınırın dışında tutuyorum çünkü sen baya büyük travma geçirmişsin.Psikologlara laf atıyormuş,insanın tanrı ihtiyacını nasıl karşılıyacaklarmış falanda filanda,herhalde tanrı kavramının sizde anlam bulmuş hali egonuza tapmak,şunuda söylemek istiyorum egoda bir psikolojik sorun,egonuzuda irade ile yönetirsiniz iradesi olmayan insanın amacı olmaz,kendini yönetemez ondan sonra insanı daha büyük çıkmazlara götürür,islamdan bir farkınız yok yani boşu boşuna blog sitenizi yönetmeye çalışmayın.Cevaplarsanız sorularım daha detaylı, oldukça sert eleştireler olacak hayallerden çok gerçekleri yüzünüze vurmaktan çekinmeyeceğim.Sitenizdeki eleştiriler yeterli değil lütfen seviyesini artırın,düşman olacaksınız daima iyisi olun,sitedeki eleştirilerin 10 katını ben josa girmeden yaptım,hayatımın mutluluğunuda bu dinde buldum halada eleştiriyorum ama cevabınıda bulmaya çalışarak her seferindede buluyorum.Sorularınızın ve eleştirilerinizin hepsi cevaplanacak cinsten ama cevap verme niyetim yok çünkü değmez herhalde kitapınızdan okuduğum hoş cümleden bir tanesi buydu;
    Çok uzun süre ölü elin,yaşayan düşünceyi kısırlaştırmasına izin verilmiştir.(Pek çok kez de insan eleştirirken kendisini unutuyor ,acaba benim ki belkide kısırlaşmamış mıdır diye düşündüğü olmuş mudur, yazarın?Bilmiyorum ölüm bir cesarettir belkide,ama herkes öleceğim diye düşünür pek azı ölmeyeceğim der bence herkesin kafası kısırlaşmış bu konuda,hala da zamanında böyle düşünen okurları var ilginç.

    Ayrıca hayat kendinden zayıfları yok etmek değil elinden tutup yükseltmekdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevap vermeye bile tenezzül etmiyorum. Okurken okadar çok saçma ve boş yorumlarınızı gördümki. Nerden tutsamda doğru bir laf bulabilsem diye ıkındım yorumlarında ama yok agacım. İslam = jos = diğer tüm dinler = overdose bokluk =dogmatiklik. (:

      Sil
    2. Ek olarak benden üstün olduğunuzu iddia ediyorsunuz ama kurtuluş arayan bir eziksiniz. Size maxine a dese köpek gibi kabul ediceksiniz çünkü sizin de işinize geliyor asıl hayat tarafından mahvedilmiş kişi sizsiniz uyduruk new age dinlerinize bağlanmanızdan belli. birkaç demon yollayın bana ordan garson bey mümkünse erkek olsun bide beyaz saçlı olsun ve tek eşli olsun siparişim tamam mıdır? (: Reziller.

      Sil
    3. Lütfen götünüzden element uydurmayın,üstün olduğumuzu iddia etmedim ;farklı olduğumuzu ihya ettim,bizi farklı yapan nihai amacımız halkımızı kurtarmaktır, kutlu davamızın asıl soyluluğuda budur,şimdi dersenizki "rtr yaparak mı ahaha",zaten ruhani fenomenleri sizi açıklama gereği duymuyorum,karıncalanmayı bile önemli ilerleme zanneden acize ne anlatılabilir ki tabikide kör değilseniz realitede de görebilirsiniz.Mümkünse olmayan şeyle ıkınmayın zaten götünüzle savunma gibi bir erdemsizlik yapacağınız pek belli,sonuç elde edeceğinizi zannetmem.

      Kurtuluş arıyoruz;doğru yere parmak bastınız,olabildiğince zihinlerimizin sınırlarını aşmaya ,en önemlisi irademizi eğitmeye çalışıyoruz çünkü iradesi olmayan kişi asla çok iyi maji olamaz(O yüzdendirki tanrılar istisnalar hariç doğrudan yardım etmezler,kişinin kendisini yetiştirmesini isterler) ayrıca günümüz liberal ekonomi anlayaşından da kurtuluş arıyoruz sizin aksine çaresiz değiliz ,biçare olmayın en basit virüs salgınında ekonominin seyri değişti,sadece halkın bilinçlenmesi bile evreni değiştirecek güçtedir sandığınız gibi ıkınacak durum yok,ama asla sizin gibi "Zayıflara ölüm"demiyoruz ama siz aksini iddia ediyorsunuz, laveyan satanist olduğunuza emin misiniz çünkü kitaba göre siz elit sınıf oluyorsunuz,açıkçası hem sitenin adına hemde size bakıyorum,ne yapacağını bilmeyen bir müptela kokusu alıyorum.Maxineye gelince büyük amaçları olan toplulukların iyi liderleri olur bundanda şüphem yok ama yazışınızdan anladığım kadarıyla sizin bu konuda itirazlarınız var ve havlıyorsunuz ayrıca doğru söylüyorsunuz bizim gözümüzde Atatürk bir kahramandır, şuanda rahat olabiliyor olmamızın yegane sebebinide iyi biliriz, naçiz tarih bilginizle ders vermenize gerek yok Atatürkçülüğüde gereğini yerine getirmeyen boş kalfadan öğrenmeyiz.Ama asla hayali bir tanrı beklentimiz olmadı,bence herşeyi tanrılara atmak daha aciz bir beklenti zaten bu yüzden sizi anlıyorum,oldukça küçük düşünmenize de mânâ verebiliyorum.


      Peki madem siz o kadar istiyorsunuz sitemizde bulunan çağırma ayinini icra edip,Şeytana garson muammelesi yapın ayrıca lütfen korkak olmayın kitabınızda da bu emredilmiyor mu?Belkide yaşarsanız hayali tanrınıza dua edin sizi büyük ihtimal o müdafaa etmiştir(!).Rüsvalık size kaftanmış birşey kendinizi müzayede etmeyin rica ediyorum.Cevabınıza mukayesle epey hafif yanıt verdim,tanrılarımı aşağıladığınız kısımda seviyeyi düşürmemek için kendimi dizginlemeye epey uğraşdım bu yüzden bana müteşekkir olun.Herhangi bir ideolojinin avukatlığına soyunacaksanızda gelişigüzel yazılar yazmayın; biraz titiz olun, özellikle bunu belirtmek istiyorum,ıkınmaktan ziyade özenip bezenin.

      Düşüncelerinizi ifade etmekten çekinmeyin,site size ait sonuçta keyifle cevap veririm.Seviyenizi düşürürsenizde ayarını veririm sorun olmaz.

      Sil
    4. Okadar beyinsizsinki akıllıca, kusursuz bir şekilde düşünülmüş felsefi bir düşünceyi anlayamıyorsun. Önyargılısın. Zayıfları yıkmak nerde geçiyor? Bizim böyle bir kuralımız yok. Zayıfı ez geç demiyoruz. Laveyan satanistler sandığınızın aksine güçsüze tokat atmıyor. Kitabı doğru düzgün okursanız ki bu aptal meditasyonlarınız ve rtrlerinizden daha mantıklı olacaktır... Anlayacaksınızki senden güçsüzü ez diye bir mantık yok. Şöyle bir cümle var ''Güçsüz olanla arkadaş olma ondan uzaklaş'' tarzında ki bunu yapma nedenimizde başkaları tarafından saygı görmek. 21. yy filozofu olan Anton Szandor Laveyin tırnağı etmessin, aynı şekilde benimde. Önce Laveyan satanizmi adam gibi anla sonra gel atıp tut. O sahte özgüvenini yerim senin. Reel hayatta görsem allahın yanına uçururum seni bakalım demonlar korur mu ozaman seni :)) Sizin kurtuluşunuz eziklik yüzünden yoksa truth amaçlı değil. Tanrı veya tanrılar gibi kavramlardan kopamıyorsunuz. İşte tam buyüzden Anton Lavey akıllıca düşündü. İnsanın bu zayıf noktasını o da biliyordu ve anladı. Buyüzden bu din kuruldu. İnsan Tanrısız yapamaz, delirir. Bazı insanlar hariç tabii ama genellikle sağlam bir mental durum gerektirir. Ne yapacağımı bilmeyen bir müptela mıyım hm? Sen de evden rtr meditasyon yaparak dünyayı kurtardığını sanan çakma süperkahraman bir aptal evladısın.
      Onun haricinde diyeceğim pek bir şey yok. Jos tayfasının gereksiz özgüvenine hayranım. Beni çok güldürüyor. Özellikle konuştuğum jos müridlerinin %90ı ana bacı küfür eden, soy sop bırakmayan, nihal atsızı profil yapan kişilerden oluşuyor. Bu kişilerle düzgünce konuşmama rağmen aldığım cevaplar malum. Bu kişiler ruhunu geliştiriyorsa ve meditasyon rtr yaptıktan sonra böyle kişiler olacaksak yok kalsın .:)

      Sil
    5. Sitemle, yazılarımla benle ''krdşm bu bok gibi len'' tarzında konuşmaktan da vazgeç. Aç bir tane site senin yazılarını da görelim bakalım. :) Jos müritlerinden aldığım mesajın ve hakaretin haddi hesabı yok, bu bile işimi iyi yaptığımı kanıtlıyor. Eğer gerçekten acınası bir siteysemki değilim böyle uzun yazılar yazmazdınız. (https://laveyansatanizm666.blogspot.com/2020/03/Spirituel-Satanizm-Komiksiniz.html)

      Sil
    6. Son olarak halkın, dünyanın biliçlenmesi yaptığınız anlamsız meditasyonlardan değil internetin yaydığı bilgi patlaması sonucunda.

      Sil
  2. Yazılarınızın gerçekten yeni yetme,özenme cidden yok ,neden eleştiri kabul etmiyorsunuz yazılarınıza bakınca şaheser mi görüyorsunuz?Sadece size yazı yazmıyorum,yazım bu siteye giren okuyucular içinde bölümler içermekte, nasılsa yine kendi egonuza çevirmeye başardınız hayretler içindeyim köylü gibi davranmayın istersem gazel bile yazarım sizi ilgilendirmez .Adam dünya düz müdür?'e yanıt veriyor,sen kendine neden bu kadar değer biçtin,iki dakika adam yerine koyuldunuz diye münasip yerleriniz kalkmasın. Felsefe kendi içinde kesin bilgi içermemekle beraber kişiden kişiye göre değişir.Filizoflar kendinden önceki kuramlarıda eleştirmiştir,"o büyük felseficimi hmm kayırıyım mı" dememiştir hatta hakaret derecesine kadar eleştiriler vardır.Felsefe derin düşünmedir,eleştirdir,arayıştır,önce felsefeyi öğrenmeni isterim," Antona nasıl laf atarsın" diye sokak ağızıyla laf atan güruh kardeşim.Demekki yanılmışım,körmüşsünüz kitaptandan birkaç misal veriyorum;

    Güçlülere ne mutlu.Çünkü onlar yeryüzüne sahip olacaklardır.Zayıflara lanet olsun.Çünkü onlar esarete varis olacaklardır;

    Zayıflara ölüm,güçlülere sınırsız zenginlik vaadediyorum.
    (Bu cümlelerin benzeri birkaç yerde daha vukuat etmektedir,genel olarak burda zayıflar ile ilgili etimolojik olarak farklı tanımlar okuyucuya bırakılmıştır kanılar kişiden kişiye değişebilir.Ama bizde zayıfı aşağılamak yoktur üstteki yazıda bunu irdeledim,olması gerektiği gibi köylüde başımızın tacıdır,aleviside,fahişeside,lazı,kürdüde önemli olan milli benliği kaybetmemek,lütfen yazılarınızı tekrar gözden geçirin)

    Majilikte özgüvensizlik bir zaafdır,iyisine denk gelmişsiniz daha ne istiyorsunuz,egonuzdan belanızı mı?

    Biz Budist miyiz?Güzel ahlak diye geçinenler arakanda suçsuz insanları katlettiler,dünya üzerinde dinsel ahlağa sahip olduğunu iddia eden topluluklar maskesi en derin tefekküre sahip insanlardan oluşmaktadır.Size biz meditasyonları yaptığınızda dogma ahlağa sahip olacaksınız dedik mi?Hayır,herkesin kişisel ahlağı hür vicdanına bağlıdır buna ek olarak meditasyon yapıyoruz diye günah işlemeyen bakire rahibeler olmuyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes nihal atsızı sevmiyor mesela ben sevmiyorum o yüzden genelleme yapıp durmayın ne farisileriz,ne radikal dinciyiz ne de seküler yapıdayız.Meditasyon sadece birtakım süper güçler elde etmek için yapılmıyor;büyük devlet adamlarına,meditasyonun popülaritesine bakmanızı,bilimsel faydalarını bilmenizi istiyorum,siz maymun iştahlışınız diye,dogmasınız diye gerçekler değişmiyor.Zaten bu sırada istediğinizden fazlasıyla ruhani faydasınıda alacaksınız.İnanın rtrlerin o kadar fazla yararı var
      lâkin yazmaktan üşeniyorum,aynı şeyide tekerrür etmekten hiç de haz almıyorum şimdiye kadar rahat bunla ilgili birkaç kişiye 7 farklı mesaj yazdım daha fazla üretken olamıyorum yeter artık baydım isteyen varsa kardeşimizin yazdığı ve yönettiği sitenin linkini yazımın bitiş bölümüne bırakacağım,birkaç faydasını okuyabilirsiniz bu sırada sitede faydalı pek çok yazı bulunmakta okumaktan çekinmeyin.

      Eğer senle karşılaşsam şöyle şöyle yapardım diye veletçe bir cümle kurarak kekoluk yapmak istemiyorum.Vasıfsızlığınız nedeniyle ne desem laf boşa gitmeyeceği için hakaret etme gereğinede fazla gereksinim duymuyorum. Herkesin yazarlık gibi kutsal mesleği eline alıp değersizleştirdiği,fikirlerin önemini yitirdiği dönemde önemli düzinelerce biyografi yazıları ,misyon yazıları okudum ama açıkçası sizden ne yazar ne misyoner olur siz ancak domuz gibi kendi bokunuzu yer kendi bokunuzda yatarsanız onlada yaşarsanız,tırnağınız olamam doğru söylüyorsunuz o kadar düşmedim, tezekli tırnaklarınız sizde duradursun.

      "Son olarak halkın,dünyanın bilinçlenmesi yaptığınız anlamsız meditasyonlardan değil internetin yaydığı bilgi patlaması sonucunda" gibi bozuk yazınızla değil;

      "Ekleme yapmak istiyorum ki insanoğlunun bilinçlenmesinin sebebi rtrlerin sebep olduğu bir gelişme değildir,asıl sebep teknolojinin gelişimine bağlı olarak İnternetde bilgi çeşitliliğinin sebep olduğu bilgi alışverişidir."(Pek de uğraştırıcı değilmiş aslında)

      Bu yazı için pek uğraşmadım zaten reel(!) hayattada üslubum bu olduğu için hemencecik(yaklaşık 45 dakikada) yazıverdim kendinizi şımartıp,yüceltmeyin durduk yere.Pek belliki küçükken ailenizden sevgi görmemişsiniz ego gösterilerinizi o yüzden yerinde buluyorum,aslında söylemek istediğim büyük travmada buydu,2 3 yazıda bariz anlayacığım birşey buda iyi bir okur olmanın avantajıdır.İstiyorsanız şahsınızı okuyun ne demek istediğimi anlayacaksınız.Bardağı taşıran son damlada "sen benim tırnağım etmezsin "lafıydı,söylediklerim ağır gelmiş olabilir, lütfen üstüne su için yoksa yüreğim dayanmaz inanın o kadar vicdanlıyımdır.(Büyük ihtimalle 'okursanız' gece yarısı uyku tutmayacağı için erken döküleceksiniz,cevap vermesenizde canınız sağolsun bunları sindirmekte büyük başlangıç.Bir de bu sadece başlangıç yazısıydı seviyeyi düşürmeye devam ederseniz ayarınızı yine ona göre vermeye devam edeceğim.Yazı konusundada eğer ders almak istiyorsanız bu konuda size yardımcı olabilirim,elimde birkaç kitap bulunmakta size önerebileceğim kaynaklarda var,çekinmeyin)

      Sil
  3. Üstad, herhangi bir aktif iletişim adresin var mı acaba? email, twitter, insta vb. Kitabı okuma aşamasındayım ancak kitap hakkında sorularım olacak, sonuçta mantık yürüterek okuyan biriyim. Bol bol sorguluyorum.

    Şimdiden teşekkürler. (happy.eee@yandex.com)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Twitter üzerinden LSatanizm666 ismini aratarak bana ulaşabilirsiniz. Geç cevap verdiğim için kusura bakmayın. Son zamanlarda çok az ilgileniyorum websiteyle ve sosyal medyalarla. Ekstra olarak kitabı okuduğunuzda aklınızda soru kalması düşük ihtimal ama sorunuz olursa lütfen çekinmeyin, sorun. Sorguladığınız için teşekkür ederim. Sorgulayan kesim özeldir, değerlidir.

      Sil

Yorum Gönder

Malum kişiler gibi sansür ve faşizm bağımlısı değiliz. Ailevi küfür olmadığı sürece hakaret de edebilirsiniz eleştiri de yapabilirsiniz. Satanizm özgürlüktür. Yorumları direk yayınlıyoruz.