SATANİSTLERE ÖNERİM | LAVEYAN SATANİZM Mİ? SPİRİTÜEL SATANİZM Mİ?

Google amcaya "spiritüel Satanizm Türkçe" gibi yazılar mutlaka yazmışsınızdır. Ben de yazdım. Ama Türkçe olarak çıkan kaynaklar çok ama çok kısıtlıydı. Birisi joy of Satanın misyonerliğini yapan bir siteydi. Birde kendini Satanist sanan seks pdflerine tapan kişiler vardı. Bu yarım akıllılar ise, hatta çeyrek akıllılar kendilerince uyduruk yazılar yazıyordu. Önceki yazımı okuduysanız orada söylediğim gibi bunlara eskiden inisiyeydim. (Önceki yazımı okumadıysan Spiritüel Satanizm saçmalığı adlı yazıma tıklayıp okuyabilirsin:) Bana bazı görevler veriyorlardı. Görev diyince havalı şeyler aklınıza gelmesin, ayak işi yaptırıyorlardı.
Anton lavey ekşi, anton szandor lavey sözleri
O zamanlar Laveyan Satanizmden ya haberim yoktu yada ilgimi çekmemişti okuyup geçmiştim. Neyse bunların verdiği ilk görev "İnstagramda yeni bir sayfa aç, 3 kitapdan görselli olarak alıntılar koy, bu hastagleri (etiketleri) kullan." Nasıl? Tam bir amele işi. O gün nasıl bir kafasızlıkla bunu yaptım hala kendime kızıyorum. Yaklaşık 3-4 gün bu misyonerliği yaptım. Şaşırılacak derecede etkileşim geldi. Yani şuan açtığım Laveyan Satanist sitesinde çok ufak etkileşimler aldım. Ama o 3 pdfcilerin paylaşımını yaptığım gün 10-20-30a kadar beğeni geldi. Yani adamlar kendilerine ciddi ciddi mürit bulmuşlar baya. Mürit demişken bunların inandıkları kitapda ulu ve yüce Şeytanın kendilerine mürit dediğini biliyor muydunuz? Mürit arapça bir kelimedir ve anlamı kötüdür. Sorgusuz sualsiz, aptalca bir kişinin her dediğini kabul etmektir. Bakın Türk Dil Kurumundan Müridi arattım, siz de yapabilirsiniz.
Sonsuz tapınak, temple aeternum, ayetler kitabı
Bahsettiğim kitap ayetler kitabı. Bahsettiğim ayet: 
13. Bana tapın ve biat edin bana ve ikrar edin bana bağlılığınızı. 
Törenlerle gelin benim dinime. Benim dinim, kör bir imanla tapınmak 
değildir ve ben de kölelerin tanrısı değilim. Bu yüzden kendi insanlarıma 
"Kullarım" demem ben ve bu yüzden takipçilerime "Seçkinlerim" derim 
veya "Müridlerim."
Hatta şunu farkettim. Bir ayetde değil tam tamına 20 ayette Şeytan bizi aşşağılıyor, tıpkı allahın yaptığı gibi. Bakın.
İsa kitabı, ayetler kitabı pdf, gerçekler kitabı pdf
Kelimenin anlamını boşversek kelime Arapça. Rezilliğe bak. Neyse bunların dediklerini yaptım çünkü görev, pardon ayak işi kolaydı. Sonra benden yazı yazmamı istediler. Ben tabi webmasterlik (site kurma, makale yazma) ilgim olduğu için yazabileceğimi söyledim. Kullanıcı odaksız, %100 seo (Yani googlenin seveceği, kullanıcıların sıkıla sıkıla okuyacağı bir yazı yazdım.) Hayran kaldılar ve yazımı yayınlayacaklardı ve yayınladılar sanırım. Şu 2 yazdığım yazıda yaptığım seo %10 ise size yazıyı okutturma çabam %90. Gelecek yazılarım da böyle olacaktır, içiniz rahat olsun. Bu kitapların ve new age dininin, Bülent Kısanın çürütülmesi çok kolay, bununla ilgili detaylı yazacağım. Zaten Josun misyonerliğini yapan site de çürüttü rahatça. Ama bir de benden okuyun. Josu da detaylı olarak eleştireceğim. Aynı haltın lacivertiler. Fazla uzattım kusura bakmayın şimdi önerime gelelim. Dostlar İngilizce öğrenmemiz şart. Bu heriflerin eline bakmak yerine o güzelim İngilizce Satanist kaynakları bir görseniz farklı farklı, yemin edersiniz bir daha Türkçe arama yapmayacağım diye. Ekşi sözlüğe girin "İngilizce öğrenmek" tarzı entryleri okuyun. Harakete geçin. Satanizm hakkında bilgi sahibi olmak istiyorsanız, bu ergen pdfciler ve milliyetçi nazilerden farklı görüşleri merak ediyorsanız İNGİLİZCE ÖĞRENİN. Onun haricinde diğer önerim kendinizi böyle büyütmeyin. İnsan denilen canlı yok edilmesi gereken ve doğası gereği kötü, bencil bir canlıdır. Böyle bir canlıya Tanrı olsanız, bir merhaba bile der miydiniz? Açık konuşayım ben Tanrı olsam insanlardan tüm gücümle kaçardım. Yeni bir canlı üretirdim. İşte sözün özü: Anton Szandor Laveyin de yaptığı gibi ruhani boş vaatlere inanmamalıyız.
Anton lavey sözleri, anton szandor lavey sözleri

Yorumlar

Yorum Gönder

Malum kişiler gibi sansür ve faşizm bağımlısı değiliz. Ailevi küfür olmadığı sürece hakaret de edebilirsiniz eleştiri de yapabilirsiniz. Satanizm özgürlüktür. Yorumları direk yayınlıyoruz.